dinsdag 5 februari 2008

’Gesprekken tussen Corporate Express en Staples’

Vanochtend staat er een kort bericht in DFT waarin gezegd wordt dat CE gesprekken zou voeren met Staples over een overname. Volgens de bron van Staples zijn de gesprekken in een pril stadium.
Ik vraag me af wat zo'n DFT hiermee eigenlijk wil bereiken, vlak voor de bekendmaking van de jaarcijfers, want uiteindelijk zeggen ze gewoon niks. Mooi hoe andere media het dan oppikken en er een verhaal omheen schrijven, waarin ook niets nieuws te melden is. Betten maakt er een zelfs bijna een spannend jongensboek van met geheimzinnigde dames bij CE en hedgefunds die hun kaken op elkaar houden...
Ik zou zeggen doe je voordeel met deze berichtgeving, maar ik wacht rustig af tot Donderdag, en bij een bod van 6 Euro of meer heb ik het graag helemaal fout gezien. (einde post)

Geen opmerkingen: